Nivona CafeRomatica 725

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nivona CafeRomatica 725 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

PimZ 02-12-2009
Geschreven voor: Nivona CafeRomatica 725

Ik heb het apparaat na lezing van twee enthousiaste reviews ook aangeschaft. Had hiervoor een Saeco Royal Comfort+. Ik ben redelijk tevreden,de koffie smaakt goed maar er zijn een paar minpuntjes aan deze Nivona. Daar gaan we dan;
1- Het afvalbakje voor de koffierondjes is erg klein en daardoor moet je eigenlijk voortdurend (na ca. 8 kopjes) schalen legen.
2- Het reservoir voor de bonen boven de koffiemolen loopt niet mooi door, soms zitten er nog voldoende bonen in het reservoir maar zakken de boontjes niet door en dan krijg je te maken met
3- hij blijft doormalen en zet dan gewoon een kopje espresso/koffie terwijl er te weinig bonen zijn gebruikt = slappe koffie! (de Saeco stopte bij gebrek aan bonen en dan moest je eerst bijvullen voordat hij verder ging met koffie zetten.

Pluspunten: hij is een stuk stiller dan de Saeco, hij warmt héééél snel op. Dat dan weer wel!

Henkies 27-08-2009

Supermachine!!!!!
Doet wat hij doen moet, ziet er goed en werkt zoals dat hoort

koffieleut 60 30-06-2009
Geschreven voor: Nivona CafeRomatica 725

Sinds 7 weken in het bezit van dit echt geweldige apparaat.
Deze koffie is heerlijk van smaak,goed op temperatuur.Cappucino maken gaat makkelijk.
De visite is er dol op.En willen allemaal graag een tweede kopje.
Het apparaat is makkelijk schoon te houden en gebruiksgemak top.
Ik hoop dat de levensduur ook zo is dan ben ik op en top tevreden.

amjk 31-12-2008
Geschreven voor: Nivona CafeRomatica 725

Sinds 1½ jaar in bezit van deze koffiefabriek. Ik noem dit apparaat zo omdat de variatie aan mogelijkheden welhaast onbeperkt lijken. Voor iedere smaak is er wel een passende espresso, koffie, cappuccino, latte enz. te maken. Is voorzien van een display met een volledig historisch overzicht van wat de machine allemaal gepresteerd heeft.
Zeer degelijk van constructie.Een echt Duits doordacht ontwerp met duidelijke orders aangaande reinigen en ontkalken. Ik ben nog geen koffiemoment door mijn koffiefabriek in de steek gelaten.Een top investering !

sikkema 30-07-2008
Geschreven voor: Nivona CafeRomatica 725

Na veel wikken en wegen dit apparaat gekocht. In een duitse test kwam dit apparaat het beste er uit. Ook heeft een Duitse krant een publicatie gedaan over de koffie. Deze was zeer lovend over de smaak van de koffie. zie ook www.nivona.com . Ik vind de koffie heerlijk. Cappacino moet ik nog proberen. Ook de visite vind de koffie heerlijk smaken. De bediening is uitstekend. Jura heeft een mooier design maar ik koos voor de kwaliteit van het apparaat. Het is nog een onbekend merk in Nederland maar ik denk dat dit gaat veranderen. Gekocht in een zaak in Zaandam. Is te vinden op het internet